Gisteren stond de zware wedstrijd tegen koploper Zwolle op het programma.
Door het natte weer was het veld in Drachten niet beschikbaar, maar gelukkig konden de Wrotters uit Gorredijk snel schakelen en konden we daar spelen.
Zwolle kwam met goed spel op voorsprong maar al snel werd er door een interceptie van Senn en een goeie conversie de score van 5-7 behaald.
Hierna bleef de strijd heftig, maar wist vooral Zwolle de punten te maken.
Maar dik compliment voor onze jongens die na een strakke loopactie van Rick Ossendrijver nog een try konden drukken! Rutger Uuldriks liet zijn kracht nog even gelden door de bal met drie man op zijn nek over de trylijn te brengen.
Eindstand 58-12

Onze junioren mochten aantreden tegen het oosterse cluster uit Enschede en Almelo.
Dit team bestond uit veel tweede jaars junioren, wat voor ons jonge team een maatje te groot was. Na hard werken en strijden stond de eindstand van 53-5 op het scorebord.

Als afsluiter van deze mooi jeugd rugbydag mochten de Colts aantreden tegen Utrechtse Rugby Club Colts 2.
Doordat de tegenstander te weinig spelers had zijn enkel van onze wissels voor UTC gaat spelen om zo een volwaardige wedstrijd te kunnen spelen.
Er waren veel mooie lijnacties die na de training van donderdag zo op het veld werden gelegd.
Een mooie respectvolle westrijd met veel try’s voor ons clusterteam.
Eindstand 53-0