Wat een gave en leerzame dag op het strand van Hoek van Holland.
Gaaf vanwege de mooie potten rugby die onze jongens weer lieten zien.

Leerzaam voor onze jongens , weinig slaap heeft invloed op je spel. Maar de rugbyfeesten tijdens zo’n weekend zijn ook zo leuk!

Resultaat van dat heerlijke feesten is dat we na de 4 resterende poule wedstrijden als tweede eindigden. Eindhoven was op het aantal gescoorde try’s beter met een verschil van 4 try’s. Dit laat wel zien hoe spannend onze poule was! Nummer 3 Wild Rovers had in de laatste speelronde ook nog kans op de eerste plek.
Alle drie de teams hadden 19 punten bij de start van de laatste speelronde.

We speelden in de halve finale tegen de nummer twee van poule C de gastheren van Hoek van Holland. En die waren net een maatje te groot voor ons toch wel leeggestreden mannen!
Maar veel strijd weer er wel geleverd.
Net als in de volgende pot om de 7de plek.
Tegen Zwolle zijn het altijd pittige potjes. Zo ook nu weer. Volle bak strijd en inzet! Maar ook nu was de accu te leeg bij onze mannen. We zijn 8ste van de 24 teams geworden. Iets wat gezien het niveau van dit toernooi meer dan verwacht is!

Super trots, vol goede herinneringen en sterke verhalen kijken we terug op een mooi weekend en ook een fantastisch seizoen met onze vrienden van RC Big Stones Havelte. Tot gauw!

Wat een gave en leerzame dag op het strand van Hoek van Holland.
Gaaf vanwege de mooie potten rugby die onze jongens weer lieten zien.

Alle drie de teams hadden 19 punten bij de start van de laatste speelronde.

Maar veel strijd weer er wel geleverd.
Net als in de volgende pot om de 7de plek.