Sinds 5 februari is RC Drachten ongeslagen in de laatste fase van de competitie!

Het resultaat is dat we volgend jaar wederom in de Derde Klasse Noord Oost spelen.

Vandaag mochten we onze tegenstanders van Greate Pier ontmoeten voor een mooie pot Rugby!
Greate Pier wilde en harde en faire pot spelen en dat is gelukt.
RC Drachten maakt wekelijks stappen voor uit wat vandaag in mooi vloeiend lijnspel naar voren kwam! Een genot om naar te kijken.
Ondertussen was Greate Pier sterk in het afstraffen van de foutjes hij Drachten. Wat zorgde voor een gelijkopgaande score.

Uiteindelijk maakte Drachten in de laatste 15 minuten het verschil door goede lijnacties af te wisselen met straight foreward voorwaartsen spel.

14/5 spelen we de laatste wedstrijd in en tegen Zwolle. Bij winst pakken we de winst in deze poule!
Ben je  als volwassene (m/v) op zoek naar een sport waarbij Je fysiek uitgedaagd wordt, in een team speelt en ook rondom de wedstrijden kan genieten (3de helft, gezellige activiteiten) ?
We trainen op woensdag en vrijdag van 19:30- 21:00.
Iedereen die eens wil proberen is welkom!